ورق برش لیزری فلزی 21004
ورق برش لیزری فلزی 21004 17,084,300 ریال33,954,199 ریال
بازگشت به محصولات
ورق برش لیزری فلزی 21006
ورق برش لیزری فلزی 21006 17,303,150 ریال34,412,800 ریال

ورق برش لیزری فلزی 21005

شناسه محصول: 21005

16,388,700 ریال32,600,400 ریال

توضیحات

اگر برای دکوراسیون خانه خود و یا درب باغ و حیاط خود به دنبال یک ورق برش لیزری بسیار با کیفیت می‌گردید، پیشنهاد ما به شما ورق برش لیزری فلزی 21005 است.

طراحی این برش سی ان اسی، توسط مطرح ترین طراحان ایران صورت گرفته است که با صنعت برش آشنایی کاملی دارند، به همین دلیل است که شرکت لوکس متال (صنایع توفیقی) کیفیت و استحکام تمام ورق بر لیزری های خود را تضمین کرده و تحت سخت ترین شرایط آزمایشگاهی تست می‌نماید. در ادامه به بارزترین ویژگی های این محصول می پردازیم:

  • برش خورده با قوی ترین و بروزترین دستگاه‌های برش لیزری.
  • طراحی شده توسط مهندسین مجرب برای حفظ دوام و استحکام سازه در عین زیبایی طرح.
  • دستگاه برش لیزری طرح 21005 به جرات قدرتمندترین و کم خطا ترین دستگاه برش لیزری در ایران می‌باشد.
  • ورق برش لیزری فلزی 21005 جزو طرح‌های اختصاصی مجموعه بوده که با تضمین مقاومت در فشار و کشش بالا به شما تحویل داده می‌شود، تمامی اصول مهندسی در برش لیزری این ورق آهنی رعایت شده است و شما به راحتی می‌توانید در صنایع مختلفی مانند: درب حیاط فلزی، درب باغ فلزی، درب ویلای فلزی و سایر صنایع مانند دکوراسیون برای طراحی انواع ساعت، تابلو لیزری فلزی، لوستر و سایر وسایل از آن استفاده نمایید.

کاربرد ورق برش لیزری فلزی در ساخت لوازم دکوراتیو

ورق برش لیزری فلزی 21005 به دلیل دقت بالا، سرعت و قابلیت ایجاد طرح‌ های پیچیده، به یکی از پرکاربردترین مواد در ساخت لوازم دکوراتیو تبدیل شده است. با استفاده از این تکنولوژی، می‌توان طرح‌ های متنوع و زیبایی را بر روی فلز ایجاد کرد که جلوه خاصی به دکوراسیون می‌بخشد. در ادامه به برخی از کاربردهای ورق برش لیزری فلزی 21005 در ساخت لوازم دکوراتیو و دلایل آن اشاره می‌کنیم:

1. ساخت تابلو و دیوارکوب:

  • امکان ایجاد طرح‌های هندسی، طبیعی، انتزاعی و حتی حروف و اعداد سفارشی
  • استفاده از فلزاتی مانند استیل، آهن، مس و آلومینیوم برای ایجاد جلوه‌ های متفاوت
  • امکان اعمال روکش‌هایی مانند رنگ، پتینه و آب کاری برای ایجاد جلوه‌ های هنری

2. ساخت مبلمان و لوازم دکوراتیو منزل:

  • ساخت میزهای عسلی، میز قهوه، صندلی و نیمکت با طرح‌ های مدرن و مینیمال
  • تولید آویزهای دیواری، شمعدان‌ های رومیزی و آباژور با طرح‌ های خاص و زیبا
  • ساخت قفسه‌ های دیواری و کتابخانه‌ های فلزی با طرح‌ های هندسی و مدرن

3. ساخت لوازم تزئینی منزل:

  • قاب آینه‌های دیواری با طرح‌های برش لیزری
  • ساخت ساعت‌های دیواری با اعداد و عقربه‌های برش خورده

درب های فلزی با ورق برش لیزری فلزی 21005

درب های فلزی با برش لیزری به دلیل دقت و ظرافت بسیار بالایی که در طراحی و ساخت شان به کار می‌رود، محبوبیت فراوانی پیدا کرده‌اند. این نوع درب‌ها علاوه بر زیبایی و ظرافت، مزایای دیگری نیز دارند. برش لیزری امکان ایجاد طرح‌ های بسیار پیچیده و متنوعی را بر روی فلز فراهم می‌کند که با روش‌ های سنتی امکان‌ پذیر نیست. حتی می توانید لوگو ، طرح شرکتی و یا هر شکلی که دوست داشتید سفارش دهید تا به بهترین شکل روی درب تان کار شود و این درب به یک اثر هنری منحصر به فرد تبدیل شود. هم چنین برش لیزری با دقت بسیار بالایی انجام می‌شود و باعث ایجاد برش‌ های دقیق و یکنواخت می‌گردد و لبه‌ های برش بسیار تمیز و صاف در می آیند و نیازی به پرداخت اضافی ندارند.

ابعاد برش‌ ها با دقت بسیار بالایی انجام می‌شود که منجر به تولید درب‌ هایی با کیفیت و برازش دقیق می‌ شود. احتمال خطای انسانی در فرایند برش به حداقل می‌رسد و این امر باعث افزایش کیفیت محصول نهایی می‌شود. در فرایند برش لیزری، پلیسه یا زائده‌ های اضافی ایجاد نمی‌شود که این امر باعث افزایش کیفیت سطح محصول می‌شود.
با استفاده از برش لیزری می‌توان طرح‌ های متنوع و سفارشی را بر روی درب‌های فلزی پیاده کرد. امکان تولید انبوه درب‌ های فلزی با طرح‌ های مختلف و در کم ترین زمان ممکن وجود دارد. برش دقیق لیزری باعث کاهش ضایعات ورق فلزی می‌شود. با کاهش ضایعات، هزینه‌های تولید کاهش می‌یابد. به طور خلاصه، استفاده از ورق برش لیزری فلزی 21005 در ساخت درب‌ های فلزی باعث افزایش کیفیت، دقت، سرعت تولید، کاهش هزینه‌ ها و تنوع در طراحی می‌شود. اگر قصد خرید و تهیه لوازم دکوری و یا درب فلزی دارید استفاده از محصولات برش لیزری شدیدا توصیه می گردد.

نظرات مشتریان