اخبار و مقالات

ساعت دیواری برش لیزری

ساعت دیواری فلزی

ساعت ها از دیرباز یکی از وسایل بسیار کاربردی بشر بوده که در هر زمان و مکانی به آن نیاز دارند، با گذشت زمان و پیشرفت طراحی دکوراسیون و افزایش درک عموم مردم از دکوراسیون داخلی، ساعت از یک کالای اساسی و معمول زندگانی، به یک کالای لوکس تبدیل شد. وجود ساعت دیواری و ساعت رومیزی در اتاق‌های پذیرایی به یک امر معمول بدل شده است که تمام مردم سعی در خرید و زیباتر کردن دکوراسیون خانه خود دارند. به همین دلیل است که با گدشت زمان نیاز به تهیه و تولید ساعت‌های ظریفتر و زیباتر بیشتر شد و آخرین تکنولوژی تولید ساعت هم، ساعت دیواری فلزی برش لیزری می‌باشد که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت.

 

ساعت دیواری برش لیزری، ظرافت در عین دوام

ساعت دیواری برش لیزری فلزی، با دستگاه های جدید برش لیزری برش میخورد و علاوه بر اینکه  ظرافت بسیار بالایی دارند از استحکام خوب و قابل قبولی برخوردار هستند. در واقع به دلیل تکنولوژی جدید نوع تولید این ساعت‌ها، تولید کننده و طراح دکوراسیون می تواند ریزترین طرح ها را طرح ریزی کند و سفارش برش را به کارگاه برش لیزری بدهد تا طرح انتخابی طراح به راحتی بر روی فلز برش بخورد.

ساعت دیواری برش لیزری، با توجه به تکنولژی استفاده شده در آن میتواند کمدهای جذابی داشته باشد که درب آن‌ها به زیبایی برش های خاصی خورده اند، برش هایی که با دستگاه‌های قدیمی CNC به هیچ عنوان قابل انجام نبودند.

برای انتخاب بهترین ساعت دیواری برش لیزری، توجه به موارد زیادی لازم خواهد بود که در ادامه به شما توضیح خواهیم داد، البته اگر طراح دکوراسیونی را استخدام کرده‌اید، پیشنهاد می کنم بجای خواندن این مقاله، به بخش ورق های برش لیزری ما مراجعه نماید و طرح دلخواه آن را برای طراح دکوراسیون خود ارسال نمایید.

ساعت دیواری برش لیزری

ساعت دیواری فلزی

توجه به ابعاد اتاق در زمان خرید ساعت دیواری برش لیزری

درزمان خرید ساعت برش لیزری، به ابعاد اتاق مورد نظر خود دقت نمایید. توجه داشته باشید که ساعتی که در یک فضای نمایشگاهی مشاهده میکنید به هیچ عنوان به همان شکل در اتاق و خانه شما نمایش داده نخواهد شد. ابعاد مکان و نقشه آن باید تاثیر به سزایی روی انتخاب شما داشته باشند.

در صورتی که اتاق پذیرایی شما یا محلی که برای آن در حال خرید ساعت دیواری برش لیزری می باشید، کوچک است، حتما و حتما ساعتی با ابعاد متوسط و کوچک خریداری نمایید تا حجم زیادی از فضای شما را اشغال نکنند و با دیگر وسایل خریداری شده و یا موجود در خانه همخانی داشته باشد. ساعت خیلی بزرگ(چه از نظر ارتفاع چه از نظر عرض و حجم) باعث خواهد شد سایر وسایل شما و طرح های شما دیده نشوند و طرح و منظره ای بسیار زننده ایجاد خواهد کرد و علاوه بر آن باعث کوچک دیده شدن اتاق و فضای شما خواهد شد.

سعی کنید ساعت دیواری برش لیزری خود را کاملا متناسب با سایر وسایل خانه خود طراحی کنید و از نظر ابعاد با آنها یکسان و یا نزدیک باشند.

رنگ بندی، عاملی غوغا کننده در انتخاب ساعت دیواری برش لیزری

حتما قبل از اینکه اقدام به خرید وسایل برای طراحی دکوراسیون خانه  خود نمایید، یک رنگ بندی و پالت رنگی مشخصی برای خود انتخاب کنید. انتخاب رنگ مناسب برای وسائل خانه و رنگ پرده در کنار رنگ مناسب ساعت دیواری برش لیزری شما، کمک خواهد کرد که تمام این وسائل در کنار هم یک هارمونی و نظم و زیبایی خاصی داشته باشند. در صورت عدم توجه به این فاکتور، مطمئن باشید که خیلی زود از طرح و فضای خود زده خواهید شد و مجددا دست به نوآوری، جا به جایی وسایل و یا حتی تعویض مجدد وسایل خواهید زد که علاوه بر هزینه بالا، زمان بسیار زیادی را نیز از شما خواهد گرفت.

در صورتی که قصد دارید دکوراسیون فضای خود را تغییر دهید، پیشنهاد ما استفاده از تجربه یک فرد ماهر در حوزه دکوراسیون است که می تواند به خوبی شما را راهنمایی کند در غیر اینصورت شما می توانید با مراجعه به بخش محصولات و پنل های برش لیزری، طرح مورد نظر خود را انتخاب و از آن برای ساخت ساعت دیواری برش لیزری خود بهره ببرید.

ساعت دیواری فلزی

ساعت دیواری فلزی

توجه ویژه به جنس پنل برش لیزری مورد استفاده در ساعت

حتی اگر بهترین طرح ساعت را بخرید ولی مواد اولیه سازنده ساعت شما مناسب نباشد، در کوتاه مدت رنگ و شکل خود را از دست خواهد داد و فضای شما به طرحی بدتر از طرح اولیه تبدیل خواهد شد. مهمترین مواد اولیه ساعت دیواری برش لیزری شما، پنل برش لیزری آن می‌باشد.

پنل مناسب برای طراحی ساعت دیواری برش لیزری، پنلی است که با دستگاه لیزری مناسب برش خورده باشد، طرح برش آن اصولی و با توجه به نکات مهندسی طراحی شده باشد تا در آینده دچار مشکل نشود و حالت شکننده نداشته باشد.

در هر طرح برش لیزری، توجه به فواصل و لبه‌ها بسیار مهم بوده و در صورتی که در زمان طراحی و حتی برش، دستگاه حتی چند میلی متر هم خطا داشته باشد و اشتباه محاسبه کند، طرح نهایی بسیار بی کیفیت تر از طرح اولیه و کامپیوتری، خواهد بود. به همین دلیل است که اغلب پیشنهاد میکنیم پنل برش لیزری خود را از تولیدکنندگان معتبر تهیه نمایید تا بتوانند ضمانت برش صحیح و اصولی را به شما بدهند و کاربر طراح فوق متخصص در مجموعه خود داشته باشند.

 طرح اولیه مناسب با نیاز شما

ساعت دیواری برش لیزری باید زیبایی دوچندانی به محیط و فضای شما ببخشد اما را فراموش نکنید که ساعت دیواری شما باید کارایی خوب و مناسبی داشته باشد، این مورد مخصوصا در محیط های کوچک بسیار مهم است و حتما باید رعایت شود.

فرض کنید که شما ساعتی بسیار شکیل و زیبا در یک فضای 40 متری دارید که هیچ کشو، محل نگهداری و … ای ندارد، میتوانید مطمئن باشید که خیلی زود شما در این فضا، مخصوصا اگر پذیرایی خانه شما است، به مشکل کمبود کشو و کمد مواجه خواهید شد. پس بهترین حالت برای شما این است که از طراح خود بخواهید در برخی از قسمت های ساعت شما کشو و فضا برای نگهداری وسائل کوچک تا متوسط(با توجه به اندازه ساعت شما) تعبیه کند.

موارد بالا جزئی از بسیار موردهای مهم در خرید ساعت دیواری برش لیزری بود، با اینحال شما به عنوان صاحب خانه و فضا قطعا نیازهای خود را بهتر از هر کسی میشناسید و میتوانید بهترین تصمیم و گزینه را از بین گزینه های بیشمار انتخاب کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *